هوش مصنوعی: پیامدهای آن برای استراتژی کسب‌وکار
پیشرفته

هوش مصنوعی: پیامدهای آن برای استراتژی کسب‌وکار

دانشگاه هاروارد
دوره آنلاین

خلاصه دوره

دوره آنلاین طراحی شده توسط مدرسه مدیریت MIT Sloan و آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی MIT (CSAIL) که مهارت‌ها و بینش‌های به‌روز هوش مصنوعی را برای رهبری استراتژیک و تصمیم‌گیری مؤثر ارائه می‌دهد.

درباره دوره

هوش مصنوعی (AI) از یک نیروی ناشناخته به یک فرصت جهانی شناخته شده تبدیل شده است. با روشن شدن مزایای آن برای سازمان‌ها، رهبران کسب‌وکار نیاز به درک عملی و مرتبط از هوش مصنوعی و کاربردهای تجاری آن دارند تا تصمیم‌گیری استراتژیک و رهبری مؤثر را تقویت کنند. این برنامه آنلاین، طراحی شده توسط مدرسه مدیریت MIT Sloan و آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی MIT (CSAIL)، تخصص شما را با مهارت‌ها و بینش‌های به‌روز هوش مصنوعی که نوآوری، کارایی و رشد پایدار کسب‌وکار را هدایت می‌کند، ارتقا می‌دهد. در طول برنامه، شما فناوری‌های کلیدی هوش مصنوعی مانند هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده و تولیدی، یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی و رباتیک را مطالعه خواهید کرد. همچنین بینش‌های کسب‌وکار و نمونه‌های موردی را بررسی می‌کنید و پروژه متمرکز بر کسب‌وکار خود را تکمیل می‌کنید تا در هوش مصنوعی مهارت کسب کنید و یاد بگیرید چگونه می‌توان آن را به طور مؤثر برای تقویت رشد کسب‌وکار به کار گرفت. این دوره نه تنها درک شما از نحوه اعمال این فناوری‌ها برای بهبود استراتژی کسب‌وکار را پیش می‌برد، بلکه مسائل اقتصادی، اجتماعی و مرتبط با کسب‌وکار که اجرای آن‌ها می‌تواند ایجاد کند را نیز بررسی می‌کند. با بررسی اینکه چگونه هوش مصنوعی نیروی کار را تکمیل و تقویت می‌کند به جای اینکه صرفاً مشاغل را حذف کند، برنامه بررسی می‌کند که چگونه هوش جمعی مردم و رایانه‌ها می‌توانند چالش‌های کسب‌وکاری را که قبلاً غیرممکن تلقی می‌شدند، حل کنند.

آماده شروع هستید؟

این دوره توسط دانشگاه هاروارد و پلتفرم edX ارائه می‌شود. ما با پشتیبانی فارسی و آموزش‌های تکمیلی به شما کمک می‌کنیم.